Vackra vita vinter

Det är fortfarande kallt, och mkt vackert ute.
Solen har äntlligen börjat synas där på himlen.

Vi var till stugan i Norge i helgen, och det var rogivande, men kallt!!
Tror inte jag åker dit före valborg, men då bär det av igen.
Barnen trivs verkligen där, särskilt pojkarna. Matilda kan bli lite rastlös, men det hör väl till när hon blir äldre...
Om vi bara skulle få det klart. Köksväggar och dragning av elen står väl högst på min önskelista.
Kanske i sommar då:)...

Var riktigt flitig när vi kom hem igår, måste ha laddat batterierna ordentligt!
Tvättade två maskiner m smutstvätt och vek all ren tvätt som fanns.
Och sen läste jag ut en bok:)

Ja, det känndes ju mer flitigt innan jag satte det på pränt, det såg lite futtigt ut egentligen...
Postat av: Nina

Tycker du var jätteduktig som vek tvätt:) själv har jag 39kg smutstvätt i toan...orkar inte...

Och ni har så mysig stuga..är inte alls avensjuk:-)å utsikten är ju inte helt fel den heller

2009-02-16, 10:12:09 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!