Åh äntligen helg

Så var den veckan till ända.
Nu ska vi bara överleva helgen åxå...

Åker till stora staden Kiruna imorgon, för Petrus önskade sig att få gå på skoterhoppning i stället för att ha kalas med kompisar.
Och gärna för mig, jag var inte sen att tacka för det:)
Så vi tar pick och pack till Snöfestivalen, och hopps det blir kul.

I morse just när jag var på väg till jobbet fick jag ett sms av en vän som jag anser vara en av mina bästa.
Hon ville bara säga att hon saknar mig.
Det värmde så gott och jag har tänkt på henne hela dagen, kram på dig!

Nu ska jag skära lite kött och lägga i marinad.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!