Äntligen feberfri

Åtminstone för den här dagen.
Vi har  varit ute idag, och det gjorde nog bara gott.
Två gånger t o m.
Kom in halv 9 på kvällen, det var så skönt väder.

Nu söver Matilda Max, så jag kan sitta här för mig själv och blogga i allsköns ro.
Det är så otroligt när man upptäcker att ens barn blivit så stora.
Och Fanny Fröken är verkligen duktig med sin minsta lillebror.
Men de verkar ha ett speciellt band, kanske för att hon är äldst och han yngst??
Det värmer ens hjärta iaf, att se hur mkt de tycker om varandra.

Känns konstig att det är helg, när jag inte har jobbat på nästan hela veckan.
Men lördag är det imorgon, likväl.
Och det betyder godis...
Jag har skitsvårt att låta bli, vet inte hur jag ska klara mig imorgon när ungarna frossar.
Funderar på att kanske ha lördagsgodis själv också.
Men det brukar inte funka för mig:)
Allt eller inget kunde vara mitt motto...

Här bilder på Max med en semla förra fredagen när vi syndade lite:

                              

Nu ska jag ägna helgen till klädtvätt IGEN.
Fick elräkningen från december.
Låt oss säga att inget extra som kräver ström får brukas på högtarifftid!
Och jag går runt och släcker alla onödiga lampor på dagen.
Och barnen får vara hos kompisar och spela tv-spel under veckan. (skämt, men det kanske är en bra idé??)
Så stor var den räkningen!

Nu är det tyst i huset, så jag ska surfa lite innan jag kurar ihop mig framför tv:n en stund.

Nattinatt
Postat av: Nina

ja vi har också speciella band, minstra brodern o jag.jag tycker han är en jävla snorunge o han att jag är en jävla kärring:P

2009-01-23, 23:22:38 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!