Bajsgubbe

Hade laddat upp för styrketräning ikväll, har ju inte fått träna på över en månad.
Och så har han lämnat en lapp på dörren att det är inställt...igen!!!

Så nu vet jag inte om jag ids göra fler onödiga turer dit för att läsa att det är inställt.
Det finns mkt annat vettigare att göra tycker jag.

Jag hade en himla tur igår, måste jag säga.
Höll på och packade badväskan och hade famnen full med grejer; handduk, schampon och balsam och så mobban då.

Skulle sträcka mig efter duschkrämen så känner jag att nåt liksom lossnar ur högen och trillar ner i toastolen.

Som är öppen...

Plask, och där ligger min nya mobba.

Men som tur var hade jag stoppat in den i min lilla lovikka-vante som Gommi-Ida stickat åt mig, så den blev mirakulöst nog inte blöt....

Men jävlar vad skraj jag vart!!!

Ska aldrig mera ta med den på tossi.

Spelat lite gratis poker och slängt ungarna i säng(Ja samtidigt) men nu ska jag ta en tur på nya träningsmaskinen.
Måste ju se till så den inte står och samlar damm, eller nåt.

Postat av: Nina

Jag har minsann tappat 2 st mobiler i toastolen.Båda gick sönder japp japp.Sen när jag fick en ny hällde jag rödvin på en till.den gick sönder den med...

2009-01-13, 21:15:37 -
Postat av: Jag igen, C

Ha ha jo de där me mobban känner man igen fast jag har ju förpassat m in nya i snön, golvet o handfatet x antal gånger o vet du jag tror den fått hjärnskada :)den liksom stänger av sig när den fått nog av mig :)

2009-01-14, 19:01:36 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!