Blåst, eller?

Jag har en känsla av att vår dotter blåst oss.
Big time.
Men kan en elva-åring vara så smart?

Hon kom hem från en kompis en dag:

-"Mamma, jag vill klippa håret kort!"

Aldrig att vi skulle tillåta det, hon vet ju det.

-"Inte en chans, gumman!

-"Men jag vill!"

Jätteledsen för att hon inte får...

-"Nej. Du har för fint hår. Klipp dig när du blir 18 och kan bestämma själv"

-"Men, ååh!"

Konstpaus...

-"Får jag göra slingor då?"

Det har hon inte heller fått tidigare. 
Men det låter ju lite mindre drastiskt..

-"Ja, ok, det kan du väl få."

-"Tack, mamma!"

- - - - - - - - - - - - - - - - -

LUUURAD
Postat av: Nina

Dom kan...

Men får man fråga varför det är forbidden att klippa kort??är du laestadian innerst inne ändå.... ;P

2009-01-17, 10:30:38 -
Postat av: Martina

Kort är ju fint ju, speciellt om man har tjockt fint hår

2009-01-17, 13:42:25 -
Postat av: malin

så mkt jobb

och hon har klippt sig nu

inte kort men mkt

2009-01-17, 20:51:55 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!