Då sitter man här då

Jag vabbar.
Låter coolt men det är det ju INTE
Sjuka barn har en tendens att inte vara de snällaste, sötaste gosigaste.
Gosiga, kanske, men jag skulle nog lägga dem i kategorin "klängiga"
Definitivt gnälliga!
Tur att det är övergående.

Max hade ju somnat igår när jag kom hem från jobbet.
Utan blöja...det är typ 50-50 chans att det lyckas, mindre när han är sjuk.

Så jag har bytt lakan tre gånger inatt
Första gången hade han pissat i sin säng.
Andra gången samma visa.(fast han hade blöja, den läkte ordentligt)
Tredje gången i vår säng när han hostade tills han spydde...

Så idag gjorde jag en rajd och bytte i resten av sängarna oxå:)

Och nu sitter jag och väntar på en annan vabbare som ska komma och ta en kopp kaffe med mig.
Postat av: GIS-mormor

Äntligen har jag hittat hit. Och jag ser att du har bloggat länge! Hoppas allt är bra med er. Nu ska jag läsa lite mer i din blogg.



/Om du inte vet vem jag är så kolla in min blogg så listar du nog snart ut det :-)

2009-01-20, 20:56:10 - URL: http://gismormor.blogspot.com
Postat av: GIS-mormor

Jag har länkat till din blogg - OK hoppas jag?

Kram!

2009-01-21, 20:21:49 - URL: http://gismormor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!