Fitness

Dags och ta sig i kragen och börja träna ordentligt igen
En hel månad m bara softa gör det ack så motigt...

Låg i sängen och funderade lite medan jag sövde Max, på varför vi egentligen bor här i den här delen av världen???
Kunde inte komma på nån bättre anledning än för att jag vill det.
Men det är väl en anledning så bra som andra.

Värre hade det varit om jag bott här fast jag inte vill:)

Kan bli lite irro på folk som inte "kan förståå" hur vi vill bo här, det ska väl inte de bry sig om.
De kan ju bo var de vill...
Jag skulle ha svårt för att tänka mig att låta mina barn växa upp i en storstad, tex.
Men alla kan ju inte tycka samma.

Sitter och varvar ner efter flera koppar kaffe hos Sussi, få se om jag somnar alls i natt.

nattinatt
Postat av: sussi

hoppas att du somnade till slut =), täkte faktiskt påsamma sak igår, men att jag är född på fel sida av de här landet, byarna är en bar plats för barnen att växa upp, skulle heler aldrig flyttat med mina när de var små.kramelikram

2009-01-11, 12:31:00 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!