Fullt ös

Nu har pappa kommit hem igen och det är fullt ös på barnen.
Ska bli kul att få dem i säng...eller försöka, åtminstone.
Sitter och bloggar och skriker på ungarna samtidigt, vilket resulterar i ingenting.

Har varit helt slut de sista dagarna, som om nåt ligger och försöker bryta ut, men inte lyckas.
Kroppen bekämpar väl viruset, och jag är orkeslös.
Har inte ens orkat blogga!!!
Stupat i säng med barnen, eller så gott som.
Hoppas det går över, för vi ska till stan i helg.

Petrus fyller år på lördag och han har valt att byta kalas mot att få gå på skoterhoppning på snöfestivalen!
Skönt tycker hans mamma:)

I morgon ska jag köpa semlor igen, för det lovade jag till barnen om de skötte sig när jag var och simmade i måndags.
Det ska bli gott, men jag ska gå och simma innan... 
Postat av: Anonym

Hmm dom skulle du ju haft igår :( semlorna alltså

2009-01-30, 07:45:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!