Hej hej

Samma visa idag
Han var ännu piggare och gladare så jag var övertygad om att han var på tillfrisknandets väg
Jo, tjena!

När jag kom hem från jobbet hade han feber igen och var slö och gnällig.

Så jag gissar att jag vabbar imorgon oxå...

Idag tog jag igen det jag missat vad gäller träning den här veckan.
Eftersom jag inte kom mig iväg nånstans så tog jag mig en tur på Orbitreken innan jobbet.
Då var det väldigt många som kom förbi på jobbet och sa att det hade varit såå skönt att åka skidor idag.
Så jag var tvungen att ta mig dit med, och åka i det underbara föret.
Jo, tjena igen!
Det var sönderåkt och mjukt, och mina gamla skidor ville inte glida.
Så det var INTE underbart skidföre idag!
Men härligt väder var det:)

Nu sitter jag och äter kokt skinka och appelsin.
Jättegott, faktiskt.
Snart ska jag gå och sussa, ska bara varva ner lite.
Det är skönt att ha lite egentid när barnen har somnat.

Nattinatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!