HIPP HURRA

För idag är det Matildas födelsedag!!!
Hon blir hela 11 år och det  är ganska svårt att förstå vart alla åren har tagit vägen.

Jösses vad gammal jag känner mig.
Men det kan ju bero på att jag vakat inatt, och det till ingen nytta....

Inte för att sverige var värda att vinna, de spelade alldeles för dåligt för det. 
Men de förtjänade åtminstone en ärlig chans.
Jag var så arg när jag gick och lade mig efter Can gjorde 3-0, att jag inte kunde somna iaf.
Jävla dommare, större mesproppar har jag då aldrig sett.
Och såna ska få dömma en final.

Var fortfarande arg i morse när jag stapplade upp för att väcka den stora damen med allskön sång...not:)
Sång- ja, allskön-nej!

Men hon blev nöjd och glad hoppas jag.
Hon fick tillbehör till sin nya dator: väska, mus och USB-minne.

Nu ska vi äta mat för första gången idag, bara massa fika har det blivit.

Postat av: Jag igen, C

Dommare???? Jaa somliga har nog varit både trötta och förbenade :)

2009-01-08, 13:08:47 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!