Hur är man funtad

Ja idag undrar jag verkligen hur en del människor tänker?
Nog för att jag vet att de inte är riktigt som alla andra, men hallå...

Min dotter och några av hennes kompisar tyckte att det var kul att knacka på hos ett äldre par och sedan springa därifrån, men det tyckte inte den äldre herren som bor i huset.
Så han tog ett par vedträn och slängde efter ungarna, varav ett träffade Matilda i huvudet.
Vilken idiot!
Visst kan jag förstå att han inte gillade upptåget (och jag har sagt till henne att det inte är ok att terra gamlingar) men inte fan slänger man vedträn efter för det...
Dessutom anföll han brorsan min när han gick och talade med dem.
Så nu funderar jag på att ringa farbror polisen i morgon och säga att den gamla farbrorn har varit dum.
Men jag vet inte ännu...
Tur för gubben att det var bror min och inte jag som gjorde en visit, hade han haft nåt att gnälla över...
Postat av: Martina

Klart som korv spad att du skall ringa polisen ju, han är ju galen

2009-01-26, 10:47:26 -
Postat av: Nina

Klart som korvspad att du ska spöa honom :D

2009-01-26, 21:36:25 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!