Lite bilder

Ja jag vet att det är mycket nu, men nyhetens behag, ni vet.
Det är så roligt när den lilla Vita  fungerar...

 Det syns inte men min användar-bild är en guldfisk. Passar bra för vi har lika kort minne!

Här är lite bilder som jag lyckats få in i Lilla Vita oxå:)

       Väckning med present.                       


  Först kalas med kusinerna                      sen kompisar


Och sist men inte minst en helt färdig pappa som tar en strategisk pausvila:)
 Det är hårt att vara kalasvärd!
Postat av: sussi

jo du var ganska så förbannd över hockeyn ja med så jag nämde inte ens de i bloggen , heligt förbannad



hej hej tillbax

2009-01-06, 23:42:40 -
Postat av: sussi

jo du var ganska så förbannd över hockeyn ja med så jag nämde inte ens de i bloggen , heligt förbannad



hej hej tillbax

2009-01-06, 23:42:54 -
Postat av: Martina

Du måste komma och hälsa på mig igen innan jag lämnar bort min lägenhet. Kommer säga upp den i februari och flyttar då ut i slutet av maj

2009-01-07, 14:05:17 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!