Lördagsgodis

Det är snart den där tiden i månaden.
Det måste det vara.
Jag kan knappt hålla mig borta från godisskålen.
Och choklad...
OOH om jag bara hade haft lite.
Eller tur att jag inte har kanske:)

Men jag har varit stark
Fast jag åt en semla till frukost.
Men två kalas idag och ingen tårta, det var tufft.

Och mer kalas imorgon
Men smörgåstårta ska jag äta, det har jag redan beslutat.
Många men idag.

Det blir så ibland...



Vi fick en brödrost i julklapp av min mor och far.
Visst är den snygg?
Och den var bra oxå...
Postat av: sussi

DEN VAR RIKTIGT SNYGG MÅSTE JAG HÅLLA MED OM........VLL HA

2009-01-18, 19:50:52 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!