Måndag

Idag har verkligen varit en sån där måndag.
Efter att ha sovit extremt dåligt, och vaknat ca hundra gånger så gick faktiskt morgonbestyren ovanligt smärtfritt.
Bara det borde ju ha ringt i varningsklockorna, det går aldrig smärtfritt på en måndag...

Sen kom jag till jobbet och så rullade allting på, inte lika smärtfritt
Efter 5 minuter hade jag skurat av moppen.
Och sen har jag med jämna mellanrum sprungit in i saker, skurit mig, spillt ut lite annat och framför allt gjort fel...
Så det var skönt när denna dags arbete var över.

Nu ska jag ligga i sängen och kolla på Grey's tills ögonen går igen.

Nattinatt
Postat av: Johannes

Värst vad du bloggade, visste jag inte om. Jag passar på och slösurfa när mor och dotter sover. Jag och Felicia bloggar lite också: felicia.iglabacken.se

2009-01-28, 22:50:28 - URL: http://felicia.iglabacken.se
Postat av: Nina

det var då fan vilken lång måndag du hade!

2009-01-28, 22:56:36 - URL: http://ninokalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!