Mera kalas

Ja då var helgens kalas avklarade.
Tre har jag varit på och barnen på fyra!
Och idag tog jag en bit smörgåstårta som jag lovat mig själv.
DET VAR SÅÅ GOTT!

Men mamma var lite sen med den, vi fick vänta och jag efterlyste den via sms.
Detta svar fick jag:

"Har precis gjort färdigt. Ska dammsuga och diska den sen kommer vi."

Om jag var lite tveksam till att smaka?

Nästa vecka har jag eftermiddag, dvs jobbar 13-18.
Sovmorgon, tror ni...
Nej då.
Skolbarnen måste kickstartas och skickas iväg matade och packade.
Kl 7.
Gäääsp!!

Kanske läge att gå och lägga sig då.
GodNatt
Postat av: Martina

Inte lätt att vara mamma alla gånger.

2009-01-19, 21:33:25 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!