Milstolpe

Har just kommit tillbaka från skidspåret, och det var såå jätteskönt att åka idag.
Gjorde personbästa, åkte hela 6 varv, på 59 minuter och 43 sekunder.
Det blir 10.8 km, vilket betyder över en mil!!!
Visst, det är kanske inte så imponerande för så många, men JAG är superstolt:)

Så nu ska jag ta en varm dusch och sen ska jag krypa ner i sängen m gubben och mysa, för nu är det helg och jag får sova lite extra imorgon.

Nattinatt

Postat av: Vivi

Jag tycker det är bra resultat. När jeg skidade en gång i tiden och då jeg ansåg mig ha god kondis var det väl runt den tiden jag låg. Så du e väl inte bara karremamman, men oxå supermamman. :)

Tack

2009-01-31, 08:57:58 -
Postat av: nina

tror inte vinås hADE varit impad

2009-01-31, 19:03:13 -
Postat av: Malin

Vinås blev aldrig nöjd, så jag skiter i honom.



Vivi: Tän att jag åker med samma skidor som du lånade "en gång i tiden" :)

2009-01-31, 22:17:33 -
Postat av: Moa

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2012-03-18, 18:57:09 - URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!