Ny mobba

Ja jag var ju nödgad att skaffa nytt nummer till mobban, så då var jag ju inte dummare än att jag beställde ny telefon oxå:)
Och då fick ju ungarna den gamla, som jag tömde på drygt två år gamla bilder.
Det fanns några söta, även om bildkvalitén kanske inte är den bästa.

                                                   

                                                  

                                                 





Det är bara -1,4 grader ute.
Jag gillar inte hur vintrarna har blivit.
Vintern och myggen var det enda man kunde lita på att de skulle komma, men nu kan man inte ens lita på dem...

I dag har jag plockat bort julen.
Det gick fort, för vi har inte så mycket pynt ännu.
Det blir väl lite mera varje år tills man drunknar i tomtar och stjärnor.

Och så sitter jag och försöker uppåda nog med kraft att ta mig nåt varv med skidor på elljusspåret.
HUffa, det är så jobbigt första gången...

Jaja
Postat av: Nina

jodå..nog kan du lita på myggen alltid...

2009-01-11, 21:37:08 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!