Och nu då

Har inget speciellt att göra, så då måste jag väl vika lite tvätt...
Eller bara slöa framför tv:n, kanske.
Varför får man så dåligt samvete när man vet att det är nåt man borde göra, men inte ids?
Istället slappa m datorn eller framför tv, och bara vara...
Kanske för att man ska vara lite vuxen???

Känner mig såå ungdomlig när jag chattar på den där msn-grejen;)

Idag har vi startat kriget mot den förskäckliga personalen på dagis.
Hoppas det ger resultat, annars måste vi ta i med hårdhandskarna...

Varför ska man vara så mjäkig, det är ju våra barn det handlar om.
Jäkla kärringar, lata som få.
Varför jobba m barn om de inte orkar bry sig.
Det är ju därför jag inte blev förskolelärare: Jag insåg mina begränsningar!!!

Nå ska känna efter om jag vill vara vuxen och vika några plagg!


Postat av: Martina

Även vuxna måste ju få vila så vi orkar och så skall man ju ha det där barnasinnet kvar ju:).

Men du måste ju adda mig på din msn toka

2009-01-13, 09:58:28 -
Postat av: Karin

va modig du är

2009-03-29, 11:11:57 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!