Oooh lalala

Sitter och väntar på hockeyn, men det ska börja jäkligt bra för sverige om jag ska orka kolla hela matchen.
Är redan trött, funderar på att skita i det.
Men det skulle vara så skönt att se dem slå spännrövarna canada, som är så övertygade att de ska vinna.
Bajs också, vad svårt att välja.

Max var helt begeistrad i RB och visade alla sina leksaker som han fått av tomten.
Och när de var slut gick han igenom de gamla med.
Och när det var slut kom han med slutklämmen:

"Vet du Ronny Bertil, jag har bajsat på toa!!!"

Snacka om stora nyheter...

Nu ska jag vila ögonen lite tror jag innan jag bestämmer mig för hur jag gör.
Imorgon vet vi:)
Postat av: Martina

Sorry mitt fel att de förlorade för jag valde att se matchen och då brukar swe förlora. Men inte lätt å vinna heller när dommarna inte vågar göra sitt jobb

2009-01-06, 15:26:03 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!