There's no place like home

Äntligen hemma!
Och ändå skönare att hemma ligger i Karre:)
Hit längtar jag alltid när vi är bortresta...

Det blev en ganska hektisk dag, vi har vaknat redan vid 7 på morgonen.
Petrus hade en kompis som sov över, och de ville hinna spela GH innan vi åkte till Kiruna.
Och då är det minsann inte svårt att vakna kl 7.
Annat är det när det är skola

Vid tolv var vi i stan hos min moster och mamma hade köpt en Princess-tårta som vi firade Petrus med.
Han fick massa pengar(som han önskat) och sen åkte vi till Elgiganten och han fick köpa sin efterlängtade mobil.
Och till middag önskade han sig- eller snarare Peter-pizza, vilket var onödigt gott.
Jag är ännu mätt...

Sist men inte minst så for de och tittade på skoterhoppningen på stan, och nu är vi hemma igen.

Rapporter från en säker källa meddelar att Petrus är mkt nöjd med sin nionde födelsedag!
Och det är mamman åxå, hon slapp ordna kalas:)

Bilder kommer kanske nästa gång, om det blev nån bra...
Postat av: Nina

Jaha jag trodde ni skulle övernatta där ju!!

2009-01-31, 22:59:44 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!