YES!!!

NU sitter jag med min egen bredbara och skriver på min blogg.
Fattar inte att jag alltid ska ta sån tid på mig innan jag ids be nån om hjälp, det var ju busenkelt för RB det som var omöjligt för mig...

Har lite svårt att bestämma mig för om jag orkar kolla hockey finalen inatt, men jag ska nog försöka.
sova kan jag göra när jag blir gammal.

Vi hade en liten incident med vår lilla gangster häromdan.
Han hittade en tändsticksask och ville prova tända en sticka....
Det var bara det att när den tändes och lågan slickade hans fingrar blev han rädd och släppte den...
Rakt ner i vedlådan!!!
Jag fick panik när jag inte fick tag i den, den fortsatte längst ner och jag såg hur det brann.
Nästan att jag skrek till Peter att ringa brandkåren, men tillsist lyckades jag blåsa ut den.
Kan ju tillägga att Lillpojken blev ganska rädd och lovade att inte leka med tändstickor förrän han är 18 år!

Nu ska jag försöka få honom att somna, han sitter upp i sängen som jag gör och läser en Kalle Anka & Co

Hörs snart igen, kanske redan i natt.
Måste ju njuta av att kunna använda lilla Vita.(den är vit)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!