Badkruka, jag? Ooh aldrig:)

Alltså idag har jag varit och badat i älven igen!!!
Andra gången på en och samma sommar, det måste vara nåt fel på mig...
Jag brukar vara världens badkruka, men idag var det t o m skönt att doppa sig.
Om det är en lika fin dag imorgon som idag så kan det hända att vi tar en tur till campingen igen.
Inget är längre omöjligt!

Det är fortfarande 21.5 grader varmt ute, en helt underbar dag har det varit.
Jag är alldeles förundrad över att jag har fått njuta av denna sommar i alla fall.
Tänk att en fin sommardag kan göra mig så glad inombords.
Och så är jag så lycklig att vi bor här var vi bor, så nära familj och vänner.
Att umgås med dem man tycker om, de gör mig lyckligast av allt:)
Igår satt jag på Saksagatan och umgicks med min bror och svägerskas familj och jag hade jättetrevligt.
Hade kunnat sitta där hela natten, men fick order av Petrus via sms:
"Mamma kom hem, du har varit borta länge nu!"
Och då kunde jag ju inte stanna...
Förresten så for folket vidare därifrån så jag missade inget roligt ändå!

Nu ska jag och pigan äta chips och dip och kolla en film.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!