Det är fortfarande sommar

Kom hem från jobbet och väntar på besök som annonserat att de ska komma på kaffe.
Det är 21.5 grader varmt ännu ute, och jag blir fascinerad igen av att vi fick ännu en riktig sommardag.
Efter förra sommaren har man ju inte så höga förväntningar...

Önskar att jag hade en massa intressant att blogga om men det mesta i min vardag just nu handlar om hundar och ungar och det kapitlet har vi gått igenom redan åtskilliga gånger.
T o m närmaste grannen frågade mig härom dagen när jag var på väg till affären fotledes:
"Vem har du tappat bort nu då?"

Nu ska jag bråka lite med min minsta son, för han vill spela på min dator och när han inte får det så saboterar han istället.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!