Första dagen på sista veckan

av den vad jag tyckte långa semestern...
Nu är det bara 7 dar kvar, idag inräknat, men jag ska inte räkna.
Måste ju passa på och njuta istället.

Sitter och äter frukost kl 10, det var väldigt skönt att sova lite längre.
Bakade tunnbröd igår för allra första gången själv!
Tillsammans m Christina var det ju ingen konst, men igår gick ju OK.
Nästa gång blir bättre.
De var goda, men väldigt ojämna i formen:)
Synd bara att jag försöker undvika bröd, det har en tendens att sätta sig på rumpan!

Igår skickade vi storbarnen till Piteå, Elias hade beställt kompisar.
Och nu åker Peter till Elvebakken, så jag blir kvar med hunden och småpojkarna.
Vilket antagligen kommer gå åt fanders, för lilleman har visst nåt fel på öronen.
Dom stänger av alltid när hans föräldrar talar med honom...
Det finns en liten men klar chans för turbulens i det Siikavuopiska hemmet de närmaste dagarna
Postat av: Vivi

Dt e så synd att du inte kommer till Norge du oxå. Så hade dt varit kul om storbarnen var här å. Mina e hemma nu. Men som jag förstår har de övernattat i Naimakka. Tycker jag e skoj att höra.Och du, jag har haft semester i 4v och har ännu 4 kvar ;)

2009-07-20, 10:22:06 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!