I'm back

Så var det igång igen, slitandet för levebrödet.
Och det var ok, antar jag.
Allt hår sitter kvar på huvudet, förhoppningsvis inte ett nytt grått hår heller.
Barnen har jag fått i säng.
Gubben, han har tagit semester...

Har redan börjat planera vart jag ska åka bara för skojs skull.
Utan barnen.
Med nån vän eller flera.
Men inget konkret har ploppat fram ännu...

What the h-l, fem hela dagar, det kan man göra mkt med:)

Nej, det känns som om jag kanske vill krypa i säng jag med.
Kanske med lilla vita som sällskap.
Äh, bajs oxå, måste vänta på att tvättmaskin rumlat klart först.

Nattinatt
Postat av: C

min är lila ;)

2009-07-28, 10:41:01 -
Postat av: nina

ta med mig, vi åker till florida

2009-07-28, 11:06:14 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!