Jag kan fiska

det kan jag.
Tycker jag har väldigt bra tålamod, kan stå och kasta i timmar vid fjorden med endast hoppet om att få napp som sporrar mig.
Men jag tycker att när man kör frivilligt 80 mil, står i flera dygn och nöter kastarmen, och sen med glädje talar om för frugan att: "Jag hade två efter min fluga i natt!", då har jag lite svårt att se tjusiningen i det hela.
Särskilt när man har betalat dyra pengar för det också...

Idag kom Henke förbi och sa att Max hade smutsiga fötter och måste duscha.
Han sa oxå att han brukar tvätta sina fötter i toastolen...
Varför blev jag förvånad när min lille son deklarerar att han tvättat sina fötter....i toaletten??
 
Och ja, jag har duschat honom och tvättat hans fötter med tvål:)

Nu måste jag starta den andra, sega, gamla skrutt-datorn och kolla om det finns pengar nog till månadens inkassokrav...
Nej, så illa är det ju inte, men det hade varit trevligt om det funnits liite mera kvar efter att räkningarna betalats.

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!