Mamma kom

Varför då?
Men kom...
Men säg varför?
Varför..??

Så kan det låta i en konversation med en tre och ett halvt åring:)

Och med de andra barnen oxå, i och för sig.
De kan inte säga varför man ska komma av nån anledning.

Imorgon åker småttingarna till Norge på släktträff med sin pappa.
Kvar blir jag med hunden.
Som tur var kommer Matilda hem så får hon vara lite med sin hund.
Hennes och Peters...

Jag tycker iofs att det är rätt kul att vara med henne, men jag är rätt less på att stiga upp kl 6.
Igår gick jag i säng med kidsen kl 10!
Ändå var jag  trött i morse och det tog typ en och en halv timme att få upp ögonen...

Men imorgon får gubben själv stiga upp med SIN hund.

Nu ska jag servera kvällsis åt barnen och hoppa i säng

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!