Myggfritt

Men inte pga min myggmaskin.
Den har försvunnit och så är det med det.
Blåsigt värre gör däremot det väldigt skönt ute just nu.

Max har åkt till sin bästa kompis Pääri.
Han har tjatat i två dagar om att åka dit.
Och det är väldigt viktigt att jag ska lämna honom där och åka hem.
Vi hade bara varit där i fem minuter när han påminde mig: Mamma du skulle ju åka iväg!!!

Tror han känner sig stor när han får stanna hos sin kompis som hans bröder gör.
För han är ju en stoor gosse nu, har ju slutat med välling och allt:)
Det gick förvånansvärt lätt, när han själv fick bestämma att nu ska han sluta.

Så då kan man väl konstatera att jag inte har några småbarn längre.
Vet inte om jag ska vara lycklig eller om jag ska vara sentimental och bli deprimerad:)
Det är iaf skönt att slippa handla blöjor och välling i massor på coop, varje gång man far till stan...
 
Postat av: Anonym

Ring schenker. Dom har den säkert i stan utan att orka lämna iväg den. Dom brukar göra så...

2009-07-17, 18:25:38 -
Postat av: nina

hoppas du inte betalt för den än iaf!



du har ju en ny bebis fast den behöver ju inga blöjor och välling :P

Är i byn nu.Får se om vi kommer och hälsar på idag?Johan skulle åka extra tidigt och väcka peter?haha hoppas ni var vakna redan

2009-07-18, 10:18:59 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!