Öööh, vad är det för dag idag?/Treåring till salu

Om jag räknat rätt är det torsdag.
Usch vad tiden går fort, snart har det gått en hel vecka.
Men det har ändå varit skönt att inte behöva tänka på jobbet hela tiden.
Ja, fast man har ju typ telefon-jour twentyfour-seven.
Eller åtminstone öppettiderna...

Det är inte lätt med en rymningsbenägen tre-åring och en valp som inte vill vara ensam.
Idag var jag tvungen att be Marri kolla om hon hittar Max på vägen hit när de skulle komma på besök.
Han tar på sig skorna och så sticker han.
Det har ibland varit så att vi måste låsa ytterdörren för att hålla honom inne.
Flera gånger har hans storebröder ringt och bett mig hämta hem honom för att han kommit och våldgästat dem hos deras kompisar.
Och jag förstår varför de inte vill ha honom där, han lyssnar inte utan ska göra som han vill.
Snälla hjälp mig nån, annars måste jag sätta honom i löplina...
Postat av: sussi

2009-07-02, 21:49:23 -
Postat av: sussi

he he lite kul faktiskt



han har kommit i tre års trotsen, vet nog mycket väl att han inte får gå

men det är ju så kul fast man inte får!!

löplina funkar nog men låter lite farligt!!

jag har frågat om man får reklamera barnen ibland men det går inte heller he he

2009-07-02, 21:51:05 -
Postat av: Nina

Har inte inte skaffat hundgården ännu? :D

2009-07-02, 22:21:59 -
Postat av: C

Löplina får du ju ha han mx, var det 2 lr 3 timmar i ;) Pröva med omväns psykologi :)

2009-07-02, 23:43:15 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!