Pjuh, nu e de varmt

Idag har det varit 24 grader, och jag har jobbat.
Imorgon ska det vara regn och jag har semester.
Det är som det brukar

Imorgon ska vi åka till vterinären och vaccinera the dog.
Så hon kan få EU pass och åka till Norge.
Undrar om man får ta med hunden in på coop?
Det går ju inte att lämna henne i bilen heller.

Måste ta in tvätten medan den ännu är torr.

Idag när Max skulle gå ut sa jag att Gu nåde dig om du sticker iväg och jag måste komma och hämta dig i öronen, då kommer du inte ens veta vad du heter, så arg blir jag.
Då svarade han trumpet: Jag kommer ändå att heta Maxis, så det så!

Nu är jag hungrig så jag ska hitta nåt gott att snaska på
Postat av: C

Hunden på coop??? Glöm dina drömmar om shopping damen :) Tråkigt att passet inte träder i kraft för henne förrän till jul...Du kom inte o åt färskbakat heller...

2009-07-12, 22:44:38 -
Postat av: NIna

Nia o Saga kan vara barnbvakt :-D

2009-07-13, 09:44:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!