Sommar, sommar, sommar

+12,9 grader.
Det är med stor möda jag kallar det sommar.
Men i kalendern står det 7:e juli...

Idag fyller Malte 6 år, vi ska och äta tårta i Mertajärvi.
Hoppas att han inte har lika svårt som förra året med att bli ett år äldre.
Han blev helt olycklig när man frågade hur gammal han blev, för han ville ju inte dö.
Och när man blir gammal så dör man ju:)
Så idag kanske vi bara gratulerar på 6-års dagen!

Peter har tagit med sig småpojkarna till Norge så vi har bara en liten bebba att hålla koll på idag.
Det känns skönt, och gör det mig till en slö morsa så må så vara...
Ibland orkar jag bara inte med att hela tiden passa på lille Max, så det är faktiskt skön att han är på tur med sin pappa!

Nu ska jag ladda en maskin med tvätt, ordna m lunch och sen far vi till Närvä


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!