Uuuuääähhhkh!

Just som jag tänkte att det är ju inte så farligt att ha hund så fick jag en bläk-upplevelse.
Var på skolan i Merta på möte och gick ut med Kira för att rasta.
Bakom skolan hittade hon nåt intressant och började tugga.
När jag tog ut det ur munnen på henne mådde jag illa, för ur hennes ena mungipa krälade en vit larv ut!!!
Och i munnen hade hon en liten fisk, och ur den vällde det massor med små vita larver.
Bläääää.

Så har hon mage och bli sur för att hon inte får tugga lite mera!?!

Hoppas det inte krälar maggots ur hennes mun inatt...

I dag var Madde och jobbade med oss när varubilen kom.
Det var jättekul att jobba med henne igen.
Synd att HJ är så liten än, det dröjer innan hon kommer tillbaka och jobbar.

Nåja, vi får väl nöja oss med ett och annat gästspel:)

Postat av: nin

hähähähäää.....

2009-07-30, 09:31:46 -
Postat av: en annan nina...

allt vi tycker är äckligt är mums för voffsingarna. Min käkar hellre bajs än kulor (annat namn på torrfoder)

2009-07-30, 10:52:55 -
Postat av: första nina

min man är likadan..det jag tycker är äckligt älskar han....

2009-07-30, 13:59:56 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!