Vet utan vett

T o m veterinärerna har blivit som våra doktorer, det ska gå fort och inget pjosk med patienten...
På 30 min avverkade två veterinärer 6 djur.
10 minuter per djur i snitt, för oss tog det kanske 15, och drygt 900 pix.
Det gör ju 4000 i timmen?!?
Snacka om luckrativt!!!

Och om fyra veckor ska vi dit igen, jippie!

Kira har varit och busat med Alli, Kattis Gordonsetter, och är helt färdig nu.
Har slocknat raklång i sin bur och där blir hon nog kvar resten av kvällen.
Som vanligt hade Malin ju inte med sig nån kamera, men om jag ber snällt kanske jag kan få en bild av Marri till bloggen?:)

Usch vad jag luktar myggmedel, måste gå och duscha
Postat av: Marri

tyvärr hann jag aldrig fota turbohundarna...:)

2009-07-13, 21:39:38 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!