Älskar dig-forts...

Ja, nu menar jag ju inte att jag aldrig säger till mina telningar att jag älskar dem

Det sker bara inte varje kväll som det gjorde tidigare, då det ingick i vår rutin...

Men efter att jag började fundera på det så har jag försökt påminna mig själv att säga det helst en gång varje dag

Och nu tycker jag det går av bara farten igen.

Senaste halvåret har jag varit riktigt duktig t o m :)

Har hittat på en ny ramsa som småpojkarna kör med, särskilt Max:

"Mamma, vet du en grej?"

"Nå?", säger jag.

"Älskar dej!"

"Vet du en sak?", säger jag då,

"Nå?"

"Älskar dej tillbak!"

Postat av: nina

janär de blir äldre låter de väl mer:älskar dej din lilla ½#½%¤½ snorunge!

2009-06-07, 11:50:28 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!