Att göra eller inte göra...

Idag hade jag stora planer när jag vaknade.
Det var mkt jag skulle hinna med, och allt involverade hushållsarbete.
Var en sväng på jobbet mellan 8-9 och sen skulle jag hugga i...

Satte mig ner i soffan framför en avslagen tv och somnade - i en och en halv timme!
Eller snarare slumrade, ty en sovande mamma för Max är som en hundlort för flugor - do I need to say moore???

Och då kändes det som om jag förspillt denna dags krafttag, men...

Jag tog mig i kragen och har nu hunnit med ännu mer än vad jag hade förutsatt mig att göra:)
Så jag kan med gott samvete sova länge i morgon, för jag är ju trots allt ledig!

Hade storfrämmande idag
Eller kanske man ska kalla det småfrämmande:



Lilla söta Henrik-Johannes, eller kort och gott HJ som jag får lov att kalla honom
Han är bara sååå söt den ungen.
Och, nej jag vill inte ha en till.
Unge, alltså.
Jag får sniffa på HJ hur mycket jag vill när behovet kommer krypande:)

Ja, hans mamma, min kära kollega var ju också med förstås.
Det är konstigt att vi hälsar på varann mer nu när hon är ledig.
Men det är väl kanske bara logiskt, när vi jobbade sågs vi ju jämt och ständigt där...

Nu skall jag slänga kidsen i säng så jag får kolla tv i fred!

Nattinatt
Postat av: nina

förstår inte det där med att man får bebsilängtan av att hålla annans bebis, jag får snarare tvärtom!!

2009-06-08, 22:29:34 -
Postat av: malin

nina: det är för att de luktar såååå gott, om de inte kräkts nys vill säga:)

och vänta bara, när Saga är större och det är dags för nästa unge så förstår du säkert.

man behöver bara lukta på dem...:)

2009-06-09, 12:05:54 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!