Hittade en bild

Min kusin frågade mig om jag hade tagit nån innan-bild, en sån där man ser hur tjock jag var innan jag satte igång och träna.
Det hade jag ju inte, för jag trodde inte att jag skulle klara av det.
Har ju liksom provat åtskilliga gånger förrut, utan nämnvärt resultat...
Men så hittade jag ju en från förra sommaren.
En hemsk bild.
Men jag tänker ändå visa den:)

            

Kan inte komma ihåg att det var så illa?

Den andra bilden, "efter-bilden", är från våran sommar anno 2009, den enda vi antagligen får.
För inte kan man påstå att det känns som sommar med +7 och kall vind?
Jag fryser då t o m innomhus, och vi eldar i kaminen så det verkar bli en likadan sommar som den förra:(

Matilda är i Svappis och sjunger idag, kommer säkert hem sent.
De är verkligen duktiga de där små liven som törs uppträda för massor med människor.
Jag klarade knappt att sjunga "Den blomstertid..." i kyrkan när vi stod där framme som barn.

Kidsen, eller pojkarna, sitter och kollar Mr Bean.
Han är rätt rolig, ibland vill man uppföra sig som honom.
Men som tur är har jag lyckats hejda mig, so far...

Nå nu måste jag ta hand om lite hushållsarbete.
Det här skulle behöva göras NU:
*hänga upp en tvätt (nähä?)
*vika en torr (jo säkert)
*skura toaletterna (vart på g i en vecka m det...)
*tömma diskmaskinen (och fylla på igen)

Imorgon får vi se om jag gjorde nåt av det överhuvudtaget!??!
Postat av: nina

du är duktig du :D



jag uppför ju mig som mr bean mest hela tiden....

2009-06-03, 19:30:38 -
Postat av: sussi

bra jobbat malin!!

2009-06-04, 10:56:38 -
Postat av: marri

wow, vilken skillnad!

2009-06-04, 22:05:50 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!