Man måste ju fråga om lov först!

Innan man sätter in bilder på nån i sin blogg
Men det var ok m Mange så då kommer nån bild här på det vackra paret som stod brud i Gällivare på lördag:


Magnus och Veronica, Mira och Emil

                   

Måste till mitt försvar säga att jag är en utomordentligt dålig fotograf, i den bemärkelsen att jag alltid glömmer bort att fotografera...
Därav det magra resultat och variation av bilder:)
Men jag hade ju iaf roligt och det är ju det jag kommer komma ihåg.

Som avslutning tänker jag sätta in en bild på världens gulligaste Saga, från kristi himmels på Elvebakken

Postat av: nina

Ja det där var en söt liten unge :-)

Men jag är lite besviken att det inte finns bild på dej i klänning...går inte att tro.)

2009-06-01, 20:18:37 -
Postat av: Martina

Fan vad snygga ben i bakrunden på den bilden Saga är med på. Hmm kan de vara min tro:P?

2009-06-02, 09:42:12 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!