Och så var det det då

Nu kan man inte ens med den vildaste fantasin säga att det inte finns mycket mygg.
Eller det är kanske inte så många myggor, men knott så det räcker och blir över.
Jag skulle så gärna vilja köpa en sån där myggdödar-maskin, men att slänga 5 papp på en sån om den inte fungerar, känns lite mycket...
Men tänk vad skönt det hade varit att kunna sitta ute och sola eller äta middag utan att bli galen!

Var ute m Kira en stund nyss och då jag inte ids smörja mig för den skull så var det en mindre trevlig vistelse.

Skulle så stort gå och träna idag, men då var jag tvungen att laga pizza direkt efter jobbet så nu vet jag inte om det blir nåt springande idag.
Eventuellt tar vi en dust, orbitrekken och jag, men det är inte så höga odds för det:)

Ska vara utan godis hela juli hade jag tänkt, så idag proppar jag i mig så jag får lite startsträcka
Inget är så effektivt som en godis-bakfylla för att förenkla en start på godislöftet!!!

Men en glass om dagen om det är riktigt varmt kan man ju unna sig.

Nu tänkte jag gå och köra ut ungarna från tv-rummet och sno tv-kontrollen.
Postat av: Nina

Min kusins..öh nånting hade skaffat sån.hon sa att den funkade skitbra!

2009-06-27, 22:52:30 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!