Så trött, så trött

Men nu är det bara slutspurten kvar.
Sen ska jag SOVA på morgonen.
Fast det lär ju inte hända iofs.
Det kryllar av ungar och vovvar, måntro det är bäddat för oväsen?
Och jag sover inte särskilt tungt...

Nå ja, det blir vad det blir.

Min "svägerska"s mamma gick plötsligt bort i dagarna och jag är så ledsen för henne och familjens skull.
Det känns så tungt fast vi vet att vi alla den vägen skall vandra.
Det är nästan aldrig läge för att mista en nära anhörig.
Hoppas ni får styrka att klara det här, tänker på er!

Det får en att tänka efter lite vad som är viktigt här i livet: sina nära och kära!

Nu ska jag bära min kära Max i sängen, han har slocknat i soffan framför tv:n.
Ja, fast först ska jag ju förstås hänga upp en ny tvätt...

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!