Sommar tillsist

NU kan vi äntligen säga att vi också har fått sommar.
Klockan är 20.05 och det är +19 grader i skuggan.
Då är det sommar i Karesuando minsann.
Och jag jobbar...
Säkert blir det kallt och regnigt nästa vecka när jag blir ledig.

Nu har den lilla snälla valpen blivit en liten busig valp!
Idag känns det som om hon börjar känna sig som vår lilla Kira, hon har varit jätteglad och busar mycket när hon är vaken.
Fast nog tar det på krafterna att ha en bus-valp.
Matilda och Peter är färdiga för sängen redan.
Peter har fått stiga upp kl 5, och Matilda har ju passat henne hela dagen.
Med hjälp av Petrus faktiskt.
Han är ännu villig att hjälpa men snart har väl nyhetens behag lagt sig och då blir det väl andra tongångar...

Men jag är lite trött jag med, det blir lite annat när man måste vakta hela tiden.
Postat av: nina

kul å se den där lilla grejen :) vi kommer till helgen hoppas ni inte smiter nånstans då.

2009-06-23, 20:57:11 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!