There's no place like home

Fast jag är inte så himla bunden att jag inte tycker om att resa.
Men nog är det skönt att komma hem.
Trots att det första jag gjorde var att laga middag
Och det andra jag gjorde var att ladda en tvättmaskin
Och efter att jag diskat lite så dammsög jag i köket
Men det var väl skönt att komma hem...antar jag:)

Jag har som vanligt inte varit så värst flitig med kameran men det som har dokumenterats kommer väl synas så småningom.
Nu vart det ju inte så mkt uteaktiviteter pga vädret, men jag tycker nästan att det var helt okej med det vi hann med.
Om jag känner Lisa rätt hade det blivit massor mera om det inte hade regnat, så för min del blev det alldeles lagom tack vare regnet.

Och sista kvällen hade Micke hyrt en dvd som vi kunde titta på: Vi hade iallafall tur med vädret-igen!
Hmm, undrar om han ville säga nåt med det...

På fredag åker vi till Farmor Liv och hälsar på, samtidigt som vi hämtar hund-rackarn.
Det skall bli ett äventyr att se om vi lyckas få den till en "lycklig, lydig hund" eller om den blir som de flesta av mina barn: olydig och bångstyrig...

Nu pockar ytterligare en tvätt på min uppmärksamhet.
Nattinatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!