Tisdag idag

Vad annars.
Trodde det var onsdag när jag vaknade i morse...
Det var så fint väder vid 7 när jag väckte Tilda och Petrus till skolan
Kl 10 över 9 vaknade jag med ett ryck, det regnade
Och min tvätt hänger ute, naturligtvis!
Det är antagligen därför som det regnar idag, Malin var tuff och hängde ut tvätten...
Det är så det brukar vara.
Nå, jag hoppas den hinner torka innan onsdag kväll, annars måste jag ge mig och ta in den innan vi far iväg.
Vi åker ju till Almunge, jag och Matilda.

Och nu regnar det igen...

Så ja, då har småttingarna fått i sig lunch och jag ska hugga i med rentvätten.
Tar det aldrig slut?
Nå inte, men förhoppningsvis minskar det allt eftersom barnen flyttar ut.

ÅÅHH nu ropar de från datorn, säkert nåt haveri

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!