Anständigheter och omständigheter

Ska man som förälder alltid behöva slåss för sina barns rättigheter, så tycker jag verkligen synd om de med stora problem.
Visserligen känns det inte som ett litet problem att man måste tala om för sin dagis personal hur de ska sköta sitt jobb, men jag menar att det finns ju de som har barn som behöver ännu mera hjälp och måste kämpa mycket hårdare och mkt mera.

Det var nog som vi trodde, dagis i Karre var för bra för att vara sann.
Nu har den sagan tagit slut, och kvar finns bara förhoppningar och brustna förtroenden och en personal-styrka som inte kan eller vill leva upp till sina föregångare.
Samt en inkompetent chef...

Nä, inge mera bajs-kastande nu, det får räcka med det som sker utanför nätet.
Här inne vill jag vara glad och lycklig, för det är så deprimerande att läsa om sånt som gör en ledsen och ingen vill vara ledsen?!?

Om man skulle ta och klä på sig och barnen och ta sparken till dagis idag.
Det ser ut att vara skönt ute!
Jag vill vinna miljoner så jag kan vara ledig mars-okt:)

Jobba kan jag göra den mörka kalla vintern, för då finns inte så mycke annat att pyssla med...

Det är väl under alla omständigheter ändå anständigt....
Postat av: nina

förstår frustrationen!

det är som om de bor i en jävla glasbubbla och ingen som lyssnar eller låssas höra.det blir ju billigast så.

2009-03-18, 14:59:24 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!