Blidväder igen

Idag var det -0,3 grader och våraktiga vindar.
Tyvärr kände jag mig inte fit for fight, så det blidde inge skidor idag.
Men kanske imorgon om det är lika varmt.

Philip har till och från ont i fötterna/benen, jag antar att det är det som kallas växtvärk.
I kväll vid fikat beklagade han sig igen.

-"Det gör ont i foten, mamma."

-"Hur då ont, sticker det eller?"

-"Det är som huvudvärk, fast i foten..."

Tyckte det var ganska bra beskrivet, faktiskt.

Kollade Mästarnas mästare idag, och de visade Erica Johanssons historia i längdhopp.
Max kollade fascinerat och så sa han:

-"Mamma, när jag blir stor, då ska jag också hoppa naken i sanden!"

Nu har pojkarna gått och lagt sig, inklusive Peter.
Matilda sover hos en kompis, så jag sitter ensam här och bloggar och kollar tv.
Samtidigt, eftersom jag är kvinna och klarar av det.
Men inte vet jag om jag hänger med i vare sig tv:n eller bloggen...

SKa nog oxå hoppa i säng, då Philip och Max inte förstår att sova när de får på morgonen.
Stiger upp vid 7, och det är allt för tidigt för mamma Malin

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!