Borta bra, men hemma bäst...

Så flög den dagen också bara iväg, så där.
Var m Marri en sväng till Kiruna, lite så där lagom spontant och oplanerat.
Det var trevligt, fick äntligen köpa mig ett par täckisar, lagom till säsongen är slut:)
Och lite annat gott och blandat hittade jag oxå, fast mkt mer sparsam än jag trodde jag skulle vara.
Köpte inte nåt egentligen som jag inte behöver....tror jag!?!
Ja, jeansen var väl kanske en bonus, men jag har letat efter såna länge.
Dock har jag varit för tjock, så jag tyckte jag var värd det nu!

Igår röjde vi i garaget och slängde en massa gammalt som vi absolut inte behöver.
Och hittade en del kuliga saker med.
En gammal dagbok från 1995, med b la följande notering:

7:e Aug (vi var i Malmö och hälsade på Erling och Anja)

"For med färja från Limhamn till Dragör i Danmar. 
 Billig öl, 2.75 dkr.
 Åkte buss till Köpenhamn och gick på tivoli.
 Tappade bort Erling."

Och, nej - det var inget samband mellan billig öl och försvinnandet...faktiskt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!