Grå's anatomi

Vi har varit och badat varmbad igen, och det kliar lite överallt just nu.
Sitter och väntar på att klockan ska bli nio så jag får se på nytt avsnitt av Grey's:)

Har börjat längta efter att få fixa till köket lite.
Eller kanske mycket, då.
Men min arkitektur/inrednings-talang har inte riktigt vaknat till liv.
Om bara nån duktig-på-sånt kunde komma och hjälpa mig, så jag kan starta planeringen.
Det lär väl ta nåt år innan teorier omvandlas till praktik och för att inte tala om finansering...

Till hösten när lånet på bilen är betalt tänker Peter köpa ny skoter.
Och det tar väl x-antal år innan den är avbetald och DÅ kanske jag kan få nytt kök!!!
Hoppet kan ingen ta ifrån mig

Nu är det strax dax, att köra bort ungarna från tv:n
Min tur nu!
Postat av: nina

Ja då har du ju en jävla hållhake och ingen som kan motarbeta dig :)

2009-03-11, 22:37:52 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!