Hope and Glory

Hade jag nog trott skulle vinna innan folkets röst.
Men jag hade inte blivit förvånad om Ugglan hade vunnit...
Däremot hade jag INTE satt mina pengar på La voix

Men what the fjärt, hon vinner säkert i Moscow, den har lite sån potential.
Nåja, det var ett mkt bättre startfällt än jag trodde.
Är inte så himla begeistrad i melodifestivalen som den ser ut nu för tiden.

Idag hade jag passerat minus 13 kg på vågen sen starten på min "idealvikt".
Och det firade jag med pizza och så chips med dip till schlagern:)

Men imorgon ska jag åka lite skidor och återställa ordningen.

Hoppas det blir sol så kanske vi får lite färg när vi åker ut och grillar.
Årets första utflykt, om vädret tillåter.

Nå väl, nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!