Ja må man leva!

Det brukar väl inte vara så överväldigande fantastiskt att fylla 34 år, vanligtvis iaf.
Men jag tror inte jag har blivit så uppvaktad sen jag vet inte när:)

Redan kvällen innan hade vi gäster som ville vara säkra på att inte missa smörgåstårtan som Peter ordnat från Kiruna.
Och sen rullade det på, Matilda hade gjort ett jättefint mobilsmycke till mig och en fin liten kaffekopp som det står Malin på. Den var alldeles perfekt i storleken för mig.(Jag ska ta bilder och sätta in om jag kommer ihåg.)
Min nyopererade vän kom förbi m blommor, bror 1 med triss-lotter, Katti och Ida m en underbar varm smörgåstårta och blommor, Jan m en påse färsk fisk.
Mor och far bjöd mig och Danne på trerätters middag, och jag fick även lotter av bror 2 m familj.

Sist men inte minst så kom min gulliga lilla kusin Elias på kvällen med ett kuvert som han skrivit på och i det hade han lagt sin vecko-peng.
Jag blir fortfarande rörd när jag tänker på det:)

Och idag kom Christina med ett par sockar (som jag måste sticka själv) och massa bra musik (som jag måste bränna själv). Dvs ett garnnystan och ett 10-pack cd-skivor:)
Och mailen var full med gratulationer på fejsboken
Så man kan säga att jag blivit firad hela helgen!

Nu ska jag kolla Beck och sen hoppa i säng, nybastad och ren

Nattinatt
Postat av: Anonym

Hmm musiken ska du ju bränna åt mig ju :)

2009-03-24, 09:04:30 -
Postat av: nm

du kan få min föräldrapenning i efterskottspresent blir du rörd då?

2009-03-25, 23:57:38 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!