Ny dag nya utsikter

Men vad kan man förvänta sig när man jobbar till 18.00?
Och sen har möte kl 19.00...
Jaa, jag får väl göra det bästa möjliga av förmiddagen:)

Har fixat middagen klart så guben bara behöver koka ris.
Nu ska jag duscha och sen laga lunch åt pojkarna innan "daggo".

Sen har jag gjort det "bästa" av min förmiddag som jag mäktar med, ty mot tiden står man liten i striden...

Nästa vecka har jag förmiddag och då hinner jag göra mer, hoppas det blir fin-väder nån dag.

Här kommer bilder från söndagens tur till Teklantieva

 Utmärkt för barnen (och vuxna) att åka i

                                             

                                             


                                           




Vi hade inte bästaste vädret men med gott sällskap så gör det ju inte så mkt!          

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!