Och där var den ledigheten till ända

Jag vill vara ledig!!!

Lite längre än en helg, tack!

Sportlov och allt, men mamma Malin jobbar...

Jag har iaf bokat ledigt påsklovet, även om jag antagligen jobbar själva påsken, men veckan efter SKA jag softa:)

Och sen tre veckors semester i juli.
Fast det beror ju på hurdant schema cheferna kommer fram till.
Om de kan komma fram till nåt??
Jag tyckte mer om att jobba tre veckors rullande med en helg och en ledig vecka;)

Den som lever får se

Jag hittade en påse gammal leverbiff i frysen som jag åt till lunch igår.
Har varit lite risig i kistan inatt, om man säger så.
Inte spytt, bara känts som en stor klump i magen som inte vill försvinna.
Så där så att kallsvetten bryter fram varje gång jag vänder på mig.
Lite orolig idag med, men inget farligt verkar det som.

Ska prova vika bort lite rena kläder så jag kan tvätta bort resten.
Har slagits m tvättkorgen hela helgen, men den ger sig inte...
Postat av: sussi

du vet väl om att du har rätt till 5veckors ledigt!!!! tre då hinner du precis landa, 1a veckan går åt till att varvaner ch vecka två softa lite men på slutet av vecka 2 kommer du redan varva upp för du vet att du ska börja jobba om 1 vecka!! fattar du mitt vecko snack ta ängre ledigt om det går!!!



puss hjärtat

2009-03-02, 19:39:00 - URL: http://frutsi.blogg.se/
Postat av: sussi

du vet väl om att du har rätt till 5veckors ledigt!!!! tre då hinner du precis landa, 1a veckan går åt till att varvaner ch vecka två softa lite men på slutet av vecka 2 kommer du redan varva upp för du vet att du ska börja jobba om 1 vecka!! fattar du mitt vecko snack ta ängre ledigt om det går!!!



puss hjärtat

2009-03-02, 19:39:09 - URL: http://frutsi.blogg.se/
Postat av: sussi

men ean så tjatet de blev då sorry he he

2009-03-02, 19:40:32 - URL: http://frutsi.blogg.se/
Postat av: sussi

men fean vad fel jag stavar då he he

2009-03-02, 19:41:10 - URL: http://frutsi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm hade leverbiffarna nåt med ditt illamående att göra :?

2009-03-04, 11:38:58 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!